חידוש לובי וחדר מדרגות

Hotel,Corridor,With,Two,Elevators

הלובי הוא הלב הפועם והחלק השימושי ביותר בבניין מגורים. דיירים עולים ויורדים בו מספר פעמים ביום, אורחים שונים מגיעים לבניין ויש בו תנועה שוטפת על בסיס יומיומי, זהו החלק העמוס והחיוני ביותר בבניין, הלובי וחדר במדרגות משמשים כמראה לאופי הבניין ולדייריו.

בסוף יום עבודה לפני הכניסה לדירה, נעים יותר לעבור בחלל מואר ומזמין בו אפשר לשוחח בנועם עם השכנים ולא לחוש שהלובי הוא ברירת מחדל, חלל לא נעים שהכרחי לעבור בו.

שיני הזמן נוגסות גם בלובי המהודר ביותר, קירות נשרטים, מפסקים נשחקים, הרצפה מתבלה והדלתות מתקלפות או נהרסות. שיפור לובי בבניין משמר את הקיים תוך תיקון כל הדרוש תיקון. כאשר שיפוץ לובי או חידוש חדר מדרגות מתרחש באופן יזום על ידי הדיירים, מדי מספר שנים, הנזקים בדרך כלל קטנים יותר.

מה כדאי לשפר ולשפץ בלובי ובחדרי מדרגות?

ישנם מספר אלמנטים שכדאי להתייחס להם בזמן השיפוץ של הלוגי וחדר המדרגות:

  • חידוש חדרי מדרגות וצביעה של הלובי – תיקון סדקים וצביעה כללית, בבניינים עם מספר רב של ילדים, הקירות מתלכלכים בתדירות גבוהה וכדאי לערוך צביעה אחת לכמה שנים עם צבעים וחומרים איכותיים שקל לנקות אותם ועמידים לאורך שנים.
  • החלפת ארונות חשמל ישנים – במידה והבניין ישן, ייתכן ועדיין קיימים בו ארונות מעץ – מומלץ להחליפם בארונות מתכת בטיחותיים מחשש לשריפות.
  • דלת כניסה – מכיוון שדלת הכניסה לבניין, "עובדת" במהלך כל היום, יש שחיקה גדולה של הדלת, בבניינים ללא אינטרקום, מומלץ להוסיף אינטרקום על מנת לשמור על ביטחון הדיירים.
  • גופי תאורה – תיקון גופים שלא עובדים והחלפה לגופים עם תאורה חסכונית, מתאימה לבניינים ועמידה לטווחי זמן ארוכים.
  • רצפה – במידה ויש שחיקה של הרצפה, (מרצפות שבורות או סדוקות או בלויות), יש להחליף ברצפה עם כושר עמידות גבוה.
  • צמחייה – התאמת צמחים המתאימים לצל, צמחייה מוסיפה רבות לכל חלל מרכזי ותורמת לאווירה הנעימה. מומלץ לפזר מספר עציצים גדולים המשמשים אף הם כאלמנטים דקורטיביים.
  • תיבות דואר – במידה ותיבות הדואר הישנות התבלו, ישנם כיום פתרונות מודרניים ואלגנטיים לתיבות דואר.

אנו חברת א. כסיף בניה ושיפוצים בע"מ, בעלי ניסיון רב בשיפוץ של הלובי וחידוש חדרי המדרגות. אנו עובדים עם חומרים מתאימים ואיכותיים, הבנה מעמיקה של תפיסת החלל ואנשי מקצוע מעולים.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי
WhatsApp
שלום, אנחנו זמינים לרשותך גם בווטסאפ
דילוג לתוכן