בניית מרפסות בנתניה

Part,Of,A,Modern,Living,Block,In,Tiberias,City.,Israel.

ערי השרון הוותיקות כמו נתניה, מאופיינות בבניה ישנה. בנייני מגורים ותיקים, שהוקמו בשנות השבעים, השמונים, התשעים וגם הרבה לפני כן, עדיין משמשים את התושבים בעיר. בניינים אלה שנמצאים במצב תקין ואינם מיועדים לפינוי בינוי, זקוקים לעיתים קרובות למגוון עבודות שיקום מבנים ושיפור, אשר אחת מהנפוצות ביותר ביניהן, היא בניית מרפסות בנתניה.

אז איפה בנתניה אפשר למצוא בניינים מתאימים לעבודות שיקום והוספת מרפסת ובמה זה כרוך?

למה דווקא הוספת מרפסת בנתניה?

בניה ישנה, כמו שניתן למצוא בשפע בנתניה, מאופיינת בבתים עם סלון רחב ידיים, שיש בו מרפסת סגורה – מעין חדר גדול, עם חלון הזזה רחב, המשמש בתור מרפסת סגורה. לרוב החלל הזה הופך חלק מהסלון, או משמש למטרות אחרות. עם זאת – לעיתים נדירות ביותר הוא משמש למטרה המקורית שהיתה לו לפני עשרות שנים – פינת ישיבה נוספת, פונה החלון הרחב.

לכן, אחת המטרות העיקריות בתהליכי שיקום בניינים ושיפור איכות חיי הדיירים היא הוספת מרפסת בנתניה.

בניית מרפסות בנתניהבניית מרפסות בנתניה

יתרונות בניית מרפסת לדירה

בניית מרפסות בבניין משותף או הוספת מרפסת לדירה, נוסף על שיפור חיי הדיירים, מביאה איתה יתרונות נוספים, כמו העלאה משמעותית של ערך הדירה. לעיתים, לצד בניית מרפסת לדירה, מבצעים גם פעולות שיקום נוספות לבניין – בהתאם לצורך.

אם מדובר על בניית מרפסת לבניין בנתניה, שהוא ישן וזקוק לחיזוק, לרוב תהיה זו מרפסת בטון.

בניית מרפסות בטון מחייבת לבנות עמודים תומכים לכל אורך הבניין, שתפקידם להחזיק את משקל המרפסת ולספק תמיכה למבנה בגלל המשקל הכבד של המרפסת.

אך במקרים מסוימים, הם יכולים לשמש גם תוספת חיזוק לבניין.

אם אין צורך לחזק את הבניין באופן מיוחד, או קיימת העדפה שלא להעמיס משקל מיותר על השלד ואולי גם לא כל השכנים רוצים לבנות מרפסת, אפשר לבנות מרפסת פלדה, המכונה גם מרפסת תלויה.

זו מרפסת קלת משקל, שאינה צריכה תמיכת עמודי בטון. היא גם לא מעמיסה על השלד ולכן אפשר לבנות מרפסת כזו גם על בניין ישן יחסית – כמו בניינים רבים שאפשר למצוא בנתניה, לצד ערים אחרות במרכז ובשרון.

מה צריך כדי לבנות מרפסות בנתניה?

כדי לבצע בניית מרפסות בנתניה, יש לקבל אישורים מדיירי הבניין. אם לא כולם רוצים לבנות לעצמם מרפסת – אפשר לבנות מרפסת פלדה, או לבצע עמודי תמיכה מבטון, שמחזקים את כל הבניין ויוצרים הכנה למרפסת, במקרה שהשכנים ישנו את דעתם בעתיד. בכל מקרה צריך להשיג את הסכמת הדיירים, נוסף על היתרים של עיריית נתניה לתוספת בניה.

לאחר קבל ההיתרים הנדרשים, אפשר להתחיל בתהליך הבנייה, בהתאם לסוג המרפסות שתבחרו לבנות אצלכם בבניין.

לסיכום, חברת א. כסיף מבצעת מגוון עבודות שיקום וחידוש בניינים, בכלל זה גם בניית מרפסות בנתניה, חידוש מעטפת, שיקום יסודות ועוד. אחד היתרונות של עבודה עם חברת א. כסיף הוא הניסיון העשיר בעבודה מול רשויות, ועדים וגופי ציבור אחרים. למידע נוסף – צרו קשר!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי
WhatsApp
שלום, אנחנו זמינים לרשותך גם בווטסאפ
דילוג לתוכן