התחדשות עירונית

אז מהי התחדשות עירונית?

זו למעשה מהווה תכנית עבודה אשר מטרתה היא להחיות ולחדש אזורים עירוניים על ידי ביצוע שינויים יסודיים במבנים. הליך זה כולל בדרך כלל חידוש המבנה, פיתוח מחדש של מבנים ותשתיות קיימים במרכזי הערים, תוך הקפדה יתרה לעתים על יצירת מרחבים חדשים למגורים, תעסוקה ומסחר.

כסיף – החברה המובילה לשדרוגי בתים במרכז הארץ

אנו בחברת כסיף מתמקדים במתן החוויה הטובה ביותר עבור לקוחותינו בהתחדשות עירונית.

בנוסף למומחיות הטכנית שלנו, אנו מחויבים לבטיחות, ליושרה המקצועית שלנו ולשירות לקוחות מעולה.  אחד היתרונות שלנו הוא ההיכרות שלנו את הרשויות והגופים הציבוריים השונים. לנו ניסיון רב בעבודה מול מועצות דיור ואנו מסורים להבנה ולמתן מענה לצרכי הלקוחות שלנו. עד היום עזרנו להעלות את ערכי הנכס ולשפר את איכות החיים של מאות דיירים, וכך נמשיך לעשות גם בעתיד.

בין תמ"א 38/1 – חיזוק לבין תמ"א 38/2 פינוי בינוי

תוכנית מתאר ארצית הידועה גם כתמ"א 38 היא תוכנית ממשלתית שנועדה לעידוד חיזוק הבנייה בישראל. דיירים שגיבשו הסכמה לתוכנית כזו עומדים בפני שתי אפשרויות – תמ"א 38/1 או תמ"א 38/2
 
תמ"א 38/1 משמעותה חיזוק הבניין הקיים, הוספת עד שתי קומות (בדרך כלל קומה רגילה ועוד קומה נוספת לפנטהאוז או שתי דירות גג עם חדר יציאה אל הגג). בתמורה מקבלים הדיירים חדר נוסף בדמות ממ"ד ומרפסת. בין היתר המבנה כולו עובר התחדשות חדר המדרגות עובר שיפוץ, לובי הבניין עובר חידוש, שיפוץ המקלט, טיפול בגינה ותוספת חניות. תמ"א 38/2, לעומת זאת, הינה מעין תוכנית פינוי בינוי המאפשרת בהסכמת הדיירים להרוס את הבניין הקיים ולבנות תחתיו בניין חדש לחלוטין. תוכנית זו עשויה להציע יתרונות נוספים, שכן היא משדרגת ומרחיבה את התשתיות ומשאבי הקהילה מסביב למבנה. לצד חברתנו מגוון אנשי מקצוע ביניהם עורכי דין מן הטובים ביותר אשר מלווים הן את הדיירים והן את החברה בפרויקטים, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים ושימת דגש ! על מצוינות.

מהם הצעדים הראשונים שיש לבצע בפרויקט התחדשות עירונית?

הצעדים הראשונים בפרויקט התחדשות עירונית כוללים בדרך כלל את זיהוי האזור הזקוק להתחדשות, הערכת הצרכים והמשאבים של הקהילה ופיתוח התוכנית
לפרויקט. הפרויקט כרוך בהסכמת הדיירים, איסוף מידע מחברי הקהילה, תכנון פיתוח הסביבה מחדש- הכנת תוכניות אדריכליות למבנה, פיתוח השטחים הירוקים במבנה, ביצוע ניתוחי שוק כלכליים כדי לקבוע את כדאיות הפרויקט, הבטחת מימון הפרויקט. כל זאת תוך עמידה על סטנדרטים גבוהים ושימת דגש על צרכי הלקוח.

למה דווקא אנחנו?

אנו בחברת כסיף מחויבים למצוינות ומקצועיות בכל היבט של עבודתנו. החל משלב ההיתר, התכנון ועד לרמת הגימור – בכל שלב בתהליך אנו שואפים לספק את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו.  יושרה והגינות בכל האינטראקציות שלנו עם לקוחות, ספקים ועובדים הם הערכים החשובים לנו ביותר. אנו שואפים להיות שקופים ומקדימים מול כל בעלי העניין, ואנחנו עובדים קשה כדי לבנות אמון ולשמור על קשרים חזקים.
הניסיון הרב שלנו בעבודה מול רשויות, ועדי דיור וספקים – במרוצת השנים כולם עזרו לנו להבין לעומק מהי החשיבות האמיתית של הבנת צרכי לקוחותינו כבר משלב התכנון הראשוני של הפרויקט. אנו מבטיחים לספק שירות ותמיכה מהשורה הראשונה בכל שלב בדרך עד להתחדשות העירונית המיוחלת – גם בבית שלכם.

אנו בחברת כסיף שמים בראש ובראשונה את טובת הלקוחות שלנו ודואגים להליכים יעילים ולמקצוענות ללא פשרות.
רוצים לקדם הליכי התחדשות
עירונית גם אצלכם? אל תהססו לפנות אלינו.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי
WhatsApp
שלום, אנחנו זמינים לרשותך גם בווטסאפ
דילוג לתוכן